מכירה בית, Piaseczno, Mazowieckie, פולין, Wiśniowy Ogród 5, 05-503 Bąkówka

מכירה - Cod. 40877

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 390 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 3

בית ייחודי בפולין, ליד ווארשא, למכירה
בית חד-משפחתי ייחודי שנבנה על בסיס פרויקט אישי, מתחשב מאוד, פונקציונלי ונוח. מיושב בנובמבר 2011, הממוקם על גבול בוקובקה וגלוסקוב לטניסקו, קומונת פיאסצ'נו, מזובייצקי, פולין על מגרש מרוהט להפליא של 1101 מ"ר, באזור שקט וציורי מאוד, 30-40 דקות בלבד ממרכז העיר ורשה. . הבית הוא בית דו מפלסי עם מרתף ומוסך לשתי מכוניות. השטח השימושי של הבית הוא 251 מ"ר + 135 מ"ר מרתף מאובזר. הבית משובץ בגינה מעוצבת ומעוצבת להפליא עם נטיעות מעניינות רבות, מעל 200 צמחים מייפים את החלל, כולל שלפוחיות, עצי צבעונים, הידראנגאה, דובדבנים, ורדים, טקסונים, רודודנדרונים, פינה עם שיחי פרי כמו אוכמניות אמריקאיות, קווקזיות אוכמניות, ודומדמניות, חבושים, דומדמניות, תותי בר ואחרים. בכל הגן יש לחות ותאורה, יש מקום ייעודי למדורה ואזור עם נדנדות לילדים. על גבול הטרסה והגן, יש בריכת שחייה עגולה ומוארת בקוטר 7.3 מ 'ועומק 1.32 מ', הנמצאת למרפסת (63 מ"ר) ולגן, שבזכות ה -5 מ ' דלתות מתקפלות רחבות המחליקות על הקשת, יוצרות שטח אחד של מעל 140 מ"ר עם הטרסה. בקומת הקרקע של הבית יש מטבח (15.77 מ"ר) עם חלון גדול בצד מזרח-דרום, מצויד במשטח עבודה מאבן, תנור, מדיח כלים, מקרר זה לצד זה, כיריים אינדוקציה, מטחנה בחדר גדול כיור שני חדרים, ואז חלל פתוח של חדר אוכל עם חלון מאיר להפליא בצד הדרומי, משרד עם מרפסת (17.72 מ"ר), חדר הלבשה (2.6 מ"ר), חדר אמבטיה עם מקלחת (4 מ"ר), אולם עם חדר גדול ארון בגדים ואולם המופרד על ידי דלת רחבה (9 מ"ר), וחדר כביסה (6.5 מ"ר). עיטור הסלון הוא אח עם זכוכית פנורמית ומערכת מים, המחממת את כל הבית בימי סתיו וחורף קרירים, וגרם מדרגות מקורי מאוד עשוי מעץ סינדר מוצק ומכופף. יש אריחי אבן על הרצפות, שבסלון משתלבים בצורה מתוחכמת עם הפרקט העשוי מעץ אקזוטי. בקומה הראשונה שלושה חדרי שינה (שטחים בגובה 1.90 מ '): 38 מ"ר, 16 מ"ר, 17 מ"ר. חדר השינה הראשי הגדול ביותר (38 מ"ר) עם חדר רחצה מאובזר עם בידה, שירותים, אמבטיה ומקלחת (8.60 מ"ר) וחדר הלבשה (5 מ"ר) כולל חלון יפהפה עטור קשת לכיוון דרום-מערב ומרפסת המשקיפה הגן ובריכת השחייה. בשני חדרי השינה האחרים יש חדר רחצה נפרד, 5.5 מ"ר. במרתף יש מחסן, חדר רב תכליתי עם בר, חדר כושר - חדר כושר, סאונה וחדרים טכניים. גג עם רשתות חופשיות, חלונות גג גדולים, מכוסים באריחי קרמיקה.
הבית כולו מוגמר תוך הקפדה רבה על הפרטים, תוך שימוש בחומרים איכותיים. בבית יש שואב אבק מרכזי, מנהרה מיוחדת להובלת מצעים לחדר הכביסה ושירותים רבים אחרים. הבניין כולו מצויד בחימום תת רצפתי ותנורי חימום חשמליים נוספים בחדרי הרחצה. בבית מערכת אזעקה מקצועית עם מעקב מתמיד אחר מצלמות, כל השערים נשלטים על ידי שלט רחוק אחד.
פרטי הפנים מעניקים רושם של לא להיות מקריים, יוצרים אופי ייחודי ואינדיבידואלי, והסידור המחושב של החדרים והציוד מעניק נוחות נהדרת למגורים, מה שהופך אותו לתענוג להישאר ולהירגע בבית היפה הזה. עם גן מקסים.
מיקום הבית נוח במיוחד. למרכז ורשה 30-40 דקות; לשדה התעופה 20-25 דקות; מסלול S-7 8 דקות; בית מרקחת 5 דקות; סניף דואר 5 דקות; בית ספר יסודי וגן 3-5 דקות; מרפאה 3 דקות; מגרש משחקים 3 דקות; בית הספר האמריקאי בוורשה 20 דקות; בית ספר לשפות זרות דקה אחת; מרכז קניות 15 דקות; חנויות ומכוני יופי סמוכים 1-3 דקות; בסביבה ישנם כמה חתיכים ומסלול שטח, מכוניות ומוטוקרוס, כמו גם אטרקציות ומתקנים רבים אחרים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB