מכירה שני חדרי שינה, Międzyzdroje, Zachodniopomorskie, פולין, Gryfa Pomorskiego

מכירה - Cod. 37863

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 88 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 0

אם אתם מחפשים דירה באתר נופש חוף באותו זמן אתה ערך שקט ושלווה, אז הצעה זו היא רק בשבילך!

AQUAMARINA Międzyzdroje הוא קומפלקס של שישה בנייני מגורים נעימים מוקף באזור יער המכוסה על ידי תוכנית Natura 2000, רק 150 מטרים מחוף הים. בזכות זה, אתה תמיד יכול לסמוך על שקט ושלווה, ללא קשר לעונה. יתרון נוסף הוא המעבר הישיר לטיילת חוף הים המובילה למרכז העיר. מתחם AQUAMARINA כולל גם אזור בילוי סביב המתקן (מגרש כדורעף וכדורגל, מגרש משחקים לילדים), קבלת פנים וחניון תת קרקעי, כולם באזור סגור. הודות אבטחה 24 שעות ביממה, אתה לא צריך לדאוג אבטחה.

 

הדירה ממוקמת בקומת הקרקע הגבוהה. הכניסה דרך אולם גדול, שבו יש נישה עם אפשרות של ביצוע מלתחה מובנית. גישה ישירה לסלון מרווח עם מטבחון, אשר מואר לאורך כל היום על ידי חלונות טרסה גדולים. מן החדר גישה ישירה למרפסת גדולה (24 m2) המשקיף על היער, אשר יאפשר לך להירגע בפרטיות של הטבע לאחר יום בשמש. המסדרון הרחב מחבר את אזור המגורים עם שני חדרי שינה מרווחים וחדר רחצה. יתרון נוסף של הדירה הוא הפסקה גדולה במסדרון עם אפשרות של בניית ארון בגדים ושירותים נפרדים לאורחים. הדירה כולה כבר רעננה מצויד החדש, כך שהוא מוכן לשימוש מרגע הרכישה אינו דורש כל הוצאות כספיות!

דירה נוחה ומודרנית באחד מאתרי החוף הפופולריים ביותר, הממוקמים ביער הפרטיות, היא לא רק דירת נופש אידיאלית עבורך ובמשפחתך. זה גם השקעה מצוינת המאפשרת לך להרוויח הכנסה שכירות. יש גם חברות ניהול דירות מקצועיות באתר שיטפלו בכל דבר בשמך! אל תחכו, התקשרו היום וקבעו פגישה!

אזהרה! יש אפשרות לקנות מקום חניה מתחת לבניין, עבור 50,000 PLN.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB