מכירה ארבעה חדרי שינה, SOPOT, Pomorskie, פולין, Małopolska 5

מכירה - Cod. 27720

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 101 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

אני רוצה להציע לך את הדירה הבלעדית מדידת 101 m2 בבית הדירות היפה המשוקם וילת הלנה סופוט. למרות שהוא ממוקם בעיר הנופש והבידור, זה ממוקם באזור שקט וירוק של העיר ליד החוף הציורי.

הדירה היא רק שטוחה על הרצפה 2 השלמה עם חלונות עץ גדולה בכל ארבע רוחות שמים ובכך, מתן נוחות ייחודית. זה שופץ לחלוטין - ההחייאה שלה כבר בפיקוח הצמוד של המשמר של מבנים הסטוריים. עבודות שיפוץ בוצעו על ידי החברה המוכרת BUDROS, אשר בין היתר כבר הקבלן הכללי של מלון הילטון GDA? sk שיש אזכור מאחרים רבים השקעות יוקרתיות. רפרודוקציה המדויקת של מאפיין פרטים וציוד אדריכליים הקטן עבור סופוט בתחילת המאה ה -20 כבר מובטחת. גרם מדרגות שומרות סגנון הייחודי שלה ואת הטעם. בתוך הדירה, דלתות עץ באיכות גבוהה הותקנו תואמות להפליא celling מעוטר באטן בלגי. יתרון נוסף של הדירה הזו הוא המרפסת היפה, גדולה עשויה שילוב של עץ, גרניט ופליז. המחיר כולל שני מחסנים מעשיים; אחד במרתף ואת האחסון החיצוני לאופניים ועגלות ילדים. קיימת אפשרות של בעלות שתי חניות בחניון התת קרקעי (עבור 30,000 מע"מ PLN +) מה שהופך את ההצעה הזו בהחלט ללא תחרות בשוק של דירות מסוגננות סופוט.

הלנה וילה היא מקום קסום עבור התפוסה קבע באזור שקט וירוק עם החוף היפה הסמוך ישירות ליד פארק נוף Tricity. זהו גם הכתובת בעיר הנופש הידוע, נותנים את האפשרות בעלי להשתתף בכל האירועים האמנותיים סופוט מה שהופך אותה ליותר קל לשכור את הדירה באופן זמני. הקומפלקס של 'אקווה פארק' בריכות הוא ימות השנה פתוח המאפשר להירגע בבריכות, סאונה, והוא ממוקם 300 מטרים בלבד מן הנדל"ן. יתר על כן, SKM נמצא בטווח של 80 מ 'מה מבטיח גישה נוחה למרכז גדיניה, GDA? סקא ו ישירות לשדה התעופה של "לך ווה ?? sa".

ההשפעות הבלתי מסולקת של איכות השיפוץ גבוהה החומרים המשמשים התחדשות וילה הלנה ניתן להעריך הטוב ביותר באופן אישי על ידי הצגת הדירה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB