מכירה בית, Czestochowa, Silesia, פולין, Kusięta

מכירה - Cod. 31816

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 246 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 1

יש לנו הצעה יוצאת דופן בשבילך - בית נהדר למכירה באחוזה השמורה על 12 ק"מ ממרכז Czestochowa, ליד Olsztyn - עיירה קטנה ומקסימה עם טירה עתיקה מימי הביניים מתנשא מעל המקום.

האחוזה ממוקמת באזור היפה של "אורל Gniazda" הנוף פארק, באמצע יערות יער וסלעים גיר. האחוזה האינטימית והנעימה מספקת הרבה רוגע ושלווה לתושבים ומציעה הזדמנות טובה לניווט ולנסיעה בו זמנית. הקסם הייחודי שלה הניע כמה זרים להתיישב כאן בפולין.

 הבית נבנה בשנת 2001. החומרים האיכותיים ביותר שימשו הן בבנייה והן בגימור - כך שרמת החיים גבוהה, וניתן להשתמש בה כמקום מגורים למשפחה גדולה ונכס מייצג לשימוש עסקי . הציוד כולל אלגנטיות קלאסית עם מבטאים כפריים, מה שהופך את הנעימות הביתית ואת תחושת שלווה - במיוחד בשילוב עם הירוק כולו סביב המקום.

כל השטח של המקום הוא יותר מ 1700 מטר מרובע (עם מדרכות וגינה).
שטח הפנים של הבית הוא App. 200 מ"ר. בקומת הקרקע יש מרפסת, אולם מרווח עם אזור אחסון נפרד, חדר אמבטיה עם שירותים ומקלחת עם עיסוי הידרו, מסדרון עם ארונות בגדים מובנים, חדר נפרד לשימושים מרובים, חדר אוכל מואר המחובר מטבח ומזווה קטן, סלון רחב ומרווח עם אח רעפים (ניתן להשתמש גם לחימום) וכן גישה למרפסת בגינה.
 בקומה הראשונה יש אולם, חדר אמבטיה ענק עם שירותים וחדר כביסה ו -3 חדרי שינה - שניים מהם כוללים מרפסות ואחד עם ארון בגדים. יש גם מחסן בעליית הגג עם סולם תחתון וחדר קטן מעל המוסך, נהדר עבור מעבדה המחשב או במשרד קטן למשל. לבית אין מרתף. קרמיקה גג רעפים, דלתות עץ ומסגרות החלון (עץ אלון). הסקה מרכזית עם מתקן גז חימום הרצפה בשני חדרי אמבטיה, מטבח וחדר האוכל.
 מוסך גדול ממוקם בקומת הקרקע עם כניסה נפרדת. מול הבית יש מקום לפחות 3 מכוניות לפארק.

הגן מחולק לחלק שתוכנן על ידי גנן מקצועי (הוא מכיל הרבה צמחים ועצים נפלאים ויש לו מערכת השקיה משלו) וחלק שנותר ללא שינוי של יער טבעי שגדל סביב. ביתן עץ מכוסה לאחסון חפצים. כל המדרכות עשויות קוביות גרניט עמידות. גדר אבן עם אלמנטים מעץ.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB