מכירה בית, Orzesze, Slask, פולין, Śląskie, Mikołowski (pow.), Orzesze

מכירה - Cod. 26581

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 380 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

פולני מצפן יש להציע בתים למכירה בסביבה יפה ושקטה בOrzesze. השטח הכולל הוא 380 M2. בונגלו עם לופט, מנותק. הוא היה עשוי מחומרים באיכות גבוהות. כדי לסיים ועיצוב פנים שמשו פתרונות אדריכליים מעניינים.
גודל: 380 מ"ר
שטח קרקע: 1000 מ"ר
בקומת הקרקע יש חדר כניסה, מטבח עם פינת אוכל מחובר חיים וגדולים עם גישה לtaras.Kuchnia מצויד באופן מלא עם מכשירי high-end (60 ס"מ מדיח הכלים Bosch, 180cm מקרר כיריים אינדוקציה Electrolux, אלקטרולוקס, תנור ומיקרוגל סמסונג). מהסלון אתה יכול ללכת לחדר של הילד שלך, אשר מצויד בארון גדול בחדר zabudowie.Obok יש חדר אמבטיה פרטית עם מקלחת מצויד ושירותים נפרדים. על פני השטח של קומת הקרקע מצופה אריחי השיש וחימום תת רצפתי כל משמש.

בקומת כניסתנו למדרגות המוארות LED מנורות. יש סלון גדול עם האפשרות לחלק אותה לשני אלה קטנים יותר וחדר שינה עם חדר הלבשה וחדר אמבטיה מרווח עם אמבט ג'קוזי ושירותים.

הבית נבנה בזהירות רבה תוך שימוש בטכנולוגיה מסורתית עם לבני הקרמיקה Wienerberger. הגג של 30 ס"מ היפ מחצלת צמר Isoover סופר, חברת פליז שחורה אריחי קרמיקה. טיח חיצוני אקריליק על קלקר בידוד תרמי 20 מבדה גרפיט סנטימטר 0.031. טיח גבס ולוחות קרטון דקורטיבי על הרצפה - טיח. מרזבים וחלונות PVC downpipes כמו גם עבודות עץ באיכות גבוהה. דלת הכניסה היא פורץ הוכחה. יש מוסך שער אוטומטי עם שלט רחוק, והוא נועד לשתי מכוניות. המרפסת החיצונית מרוצפת במרצפות, מוקף גדר בטון.

כל מחומם על ידי משאבת חום האטלנטי (חימום תת רצף + יחידת סליל מאוורר בחדר השירות. העלות השנתית של חימום הבית ומערכת ללא תחזוקת מים חמה, 3000 זלוטי). הם כוללים את ההתקנה של טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי ומהירות גבוהה של סיבים אופטיים עם פוטנציאל גדול במחיר.

עלילה מפותחת של הקוטג ', ארגז חול לילדים, המגלשה ונדנדה ובריכה (35 thous. ליטר מצויד יצר סרט עם עובי של 1.1 מ"מ) עם מפל של אבן, הרבה עצי פרי ויותר מ -60 עצי מחט.

כל הכפר מוקף יערות יפים ושדות ירוקים, החלום לטיולים רגלי ורכיבה על אופניים. הוא ממוקם באזור שקט, שכיום בניית בתים חדשים. באותו הזמן רחוק הוא בית ספר, גן ילדים, מחוז הכנסייה, מרפאת וקניות היסטורית. מיקום נהדר, גישה קלה לMikołowa (21 קילומטר), Zory (14 קילומטר) ריבניק (17 קילומטר) וחזירים (22 קילומטר).

הפולנית מצפן לונדון
המטרה העיקרית שלנו היא לעמוד בציפיות של לקוחות במונחים של שירות:

עסקי הנדל"ן
הלוואות השירותים הפיננסיים
הערכת שווי נכס
מדידות שירותים
שירותי בנייה
בניית הדיור
שירותי שיפוץ ובנייה
ביטוח
נצל את היתרון של השירותים שלנו ולחסוך זמנו, שאתה לצבור ביטחון כשאתה רואה איך המומחים ונציגי המצפן הפולני שלנו יבצעו את השירותים במיקור חוץ עם בדיקה נאות, באופן מקצועי והכי החשוב - בטוח.

בקרו באתר האינטרנט שלנו www.polishcompass.pl

התוכן של הודעה זו אינו מהווה הצעה כמשמעותו בקוד האזרחית.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB