מכירה וילה, Jeziora Wielkie, Kujawsko-Pomorskie, פולין, Gaj 6, 88-324 Jeziora Wielkie

מכירה - Cod. 23489

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 224 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

הבית ממוקם במיקום ציורי בכפר Gaj, עיריית אגמים גדולים, מחוז Mogilno מחוז Kujawsko - Pomorskie.

תיאור:
• בית: ממדי 3 חדרים שונים וסלון, דירה בבניין מנותק עם לופט, קירוי: קנדי ​​רעפים
• חללי מוסך עם מרכיב כלכלי הקשורים לשטח הכולל של 33,10 m2
• שטח פנים: 4151 m2
• מיקום: אזור הכפרי, בקרבת היער
• כלי עזר: חשמל, מים, ביוב

הנכס ממוקם על כביש המחוז עם משטח אספלט. מגודר בחלקו הבנוי על עמודי התווך של רשת מתכת, הרשת הממוקמת לאורך השורה של הגידור. כאשר החניון של בניין דירות מכוסה גרניט, לפצל ביד, ואת המדרכה ותמרון עשויה מאותו הקובייה. הבניין מותאם לצרכיו של נכה, מהמרפסת של הסוג של רמפת בחניה עם מעקות.

בית פרטי עם דירת עליית גג ממוקם באזור שקט והשקט, אזור כפרי המוקף ביער אורנים, הנמצא בקומת הקרקע: סלון, 2 חדרי שינה, מטבח, חדר אוכל, חדר שירות, בקומה העליונה יש חדר מרווח עם הסתגלות שונה וחדר אמבטיה.

תקן יסיים: על הקירות שסיימו עם אלמנטים דקורטיביים; על הרצפה בחדרים של ריצוף מעץ אורן באיכות גבוהה. במטבח, חדרי אמבטיה וחדרים אחרים אריח. חדרי האמבטיה מרוצפים אריחי קיר בסך הכל. אולם: רצפת אריחים. מרפסת מקורה מצופה אריחי קרמיקה.

בניין המגורים CO חימום עם אח עם ז'קט מים, אח בסלון, חימום תת רצף חלק של הבקר ומדריך לבקרים וחשמלי, ובאמצעות רדיאטורים. מים חמים - את האפשרות של חימום האח, thermocirculation מחליף חום (300 ליטר) וזרימת תנור חשמלי בחדר האמבטיה.

הבניין נפתח ב2010. על הנכס יש גינה שנעשתה על ידי העיצוב של אלמנטים בודדים של אדריכלות גן, מתוחזק היטב ושטחים מטופחים, שבילים מכוסים במשטח של חצץ ואובניים גוויל אבן כתוש. האתר נמצא בסמוך למחוז טבעי מורכב מחטניים יערות נשירים יער Miraj, ויוצר מייקרו אקלים נוח מאוד לטיפול במצבים רבים ושונים, כולל במחלות בדרכי הנשימה מסוימות והוא מוקף בשני אגמים Wójcińskim ואוסטרובסקי ליד Powidz הפארק.

מחירי הנדל"ן הוא ריהוט למטבח באיכות גבוהה עם מכשירי חשמל ביתיים וריהוט אחר שמצוידים בבניין מגורים. מיקום טוב מאוד! במרחק הליכה היא מרפאת; גן ילדים; בית ספר, וגם במרחק של כ -3 קילומטר יש מתחם פנאי - בילוי בPrzyjezierze. הנכס ממוקם באזור כיסוי של כל המפעילים סלולריים בהבטחת גישה ללא בעיות לאינטרנט.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB