מכירה חדר שינה אחד, Krakow, Małopolskie, פולין, Westerplatte 4/4

מכירה - Cod. 40167

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 80 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

קרקוב, למכירה: דירה ברמה גבוהה, קומה ראשונה בבית דירות מהמאה התשע-עשרה ליד פלנטי, ממש במרכז העיר. מרחק 3 דקות הליכה מכיכר השוק, 2 דקות מתחנת הרכבת הראשית ודקה מדקה גלריה קרקובסקה. מקום מושלם לגור בקראקוב או בהשקעה הונית בטוחה.

הדירה כ- 80 מ"ר. הוא שוחזר סגנונית ושומר בין היתר על פרקטים מעץ אלון בן 100 שנה ודלתות עץ. לדירה מתווה פרקטי, היא מרווחת, מוארת, עם תקרה גבוהה (4-4.05 מ '), מאוד ייצוגית. המסדרון, מרופד בגרניט עם רצפה מחוממת, מוביל לחדרים בודדים: סלון גדול (35 מ"ר) עם שני חלונות המשקיפים לפלטי, חדר שינה (30 מ"ר), מטבח עם מרפסת וחדר אמבטיה.

בנוסף, לשני החדרים יש פריסה דמוית פילט. הדלת דמוית האפילדה בין חדר השינה לסלון סגורה כרגע עם ארון מראה מטלטלין בחדר השינה. ניתן לשחזר את האפילה בכל עת על ידי הסרת הארון.

חלונות חדר השינה משקיפים על קיר הבניין שממול מכוסה במלואו קיסוס ירוק. בסתיו, משני צידי הדירה, נראים כל גווני העלים מזהב ואדום.

מהמסדרון תוכלו להיכנס גם לחדר אמבטיה קטן אך נוח ומטבח. מהמטבח תוכלו לצאת למרפסת די גדולה. במסדרון ובמטבח ישנם מובנים מקומות אחסון רבים. הדירה כוללת גם מרתף לא משופץ בבניין.

הדירה מרוהטת בצורה מסוגננת ועברה שיפוץ כללי: פרקט האלון בן המאה שנה הושלם וזיגוג; הותקנו תאורה סגנונית וחימום גז חדש. הרהיטים מסוגננים (מיטת צ'סטרפילד בקטיפה אפורה 180x220 ודוכני לילה מעץ עם צמרות גרניט בחדר השינה) או לאחר שיפוץ (שולחן עגול, כסאות מרופדים בקטיפה, שולחן קפה בסלון). שטיחים חדשים עם דפוסי פרחים.

המטבח מרוהט בסגנון קלאסי עם ידיות חרסינה, עם משטחי גרניט בהירים. מכשירי חשמל ביתיים כלולים, כגון: מקרר ליברהר, מכונת כביסה Smeg, כיריים אינדוקציה של סמסונג ותנור.

הדירה מעולם לא הושכרה, היא שקטה וחמה. בית הדירות דורש תשלום חודשי של 250 PLN המכסה בין היתר את קרן השיפוץ של הבניין.

הבניין משופץ ומתוחזק היטב, כאשר דירות אחרות הן בבעלות דיירים ארוכי טווח, יחסי הבעלות מוסדרים ושקופים. הניהול היעיל של קרן השיפוצים אפשר לשפץ ולצבוע את חלקו העיקרי של גרם המדרגות השנה.
אני מוכר את זה בלב כבד בגלל משבר הווירוסים וחוסר המזל האישי. אני לא רוצה לנהל משא ומתן על המחיר. אני מעדיף קונים ישירים, ללא מתווכים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB