מכירה חוה, Opole- Dąbrówka Dolna, Opolskie, פולין, Święcińska 49, Dąbrówka Dolna

מכירה - Cod. 40752

  • טיפולוגיה: חוה
  • אזור: 22500 m²
  • חדרים: 20
  • רצפה: 0-1

אתה חייב לראות את זה, ואתה לא יכול להתאפק להישאר שם. גן עדן לחובבי סוסים, דייגים ו"ציידים צלמים "של צמחייה וציפורים ייחודיות, זו השקעה נהדרת עבור המתעניינים.

הנכס, על בנייניו והקרקע הסמוכה לו, הוא בעל פוטנציאל מסחרי ושירותים עצום.

הנכס המדובר ממוקם במיקום שקט ומקסים המוקף בטבע. תנאי האקלים שייכים לארץ האקלים של אודר. הצמחייה עשירה מאוד, מעט מושפלת על ידי בני אדם, מה שמעניק יתרון נוסף והופך את בית הגידול המוצע לאטרקטיבי יותר. מתחמי יער עצומים, עמקי נהרות ובריכות ים מציעים צורות רבות של מנוחה ורגיעה בסביבה האופיינית לצמחים, ציפורים ובעלי חיים. מבין הצמחים הנדירים, אנו יכולים למצוא כאן Knotweed - צמח המוצג ברשימה האדומה הפולנית בקטגוריית NT. (קרוב לאיום). ישנם גם מינים רבים של בעלי חיים, דגים וציפורים באזור. עפיפון אדום ועפיפון שחור, נשר מנומר קטן ועוד מיני נדירים אחרים. כל העניין מתבצע במצב חקלאי טוב, הוא יוצר אווירה יפה עם היער שמסביב של פארק הנוף סטוברובסקי. האקלים והתשתיות (דרך אספלט, חשמל, מים) מספקים מגוון רחב של פעילויות חקלאיות וסביבתיות הנתמכות בסבסוד האיחוד האירופי.

נכס אטרקטיבי במיוחד למכירה במדינת פרובינציה.
הנכס ממוקם על גבול של 3 מחוזות; Namysłowski, Kluczbork and Opole, רחוק מהתעשייה, עם גישה טובה של DK מספר 454.

הנכס הוא מרכז חקלאות לאורך כל השנה בפארק הנוף סטוברובסקי בשטח של 22.5 דונם. הנכס רחוק מבניינים אחרים, המוגנים ביער, וגובלים בנהר. הנכס כולל: בית עץ קנדי, שני מתקני אירוח עם 45 מיטות, מבנים אורוות, פנאי ושירותים, סככות, בית מלאכה, כרי דשא, בריכה של 1 דונם.
אולם אירועים ואירועים ל -150 איש עם תנור לחם לאפיית חזירונים / פיצה / לחם וכו '. (חתונות, הכשרות, סדנאות חינוך, אירועי שילוב). המרכז פתוח, משגשג מאוד, יש חדר כושר הפועל לאורך כל השנה, גן אקולוגי ספא (סאונה + ג'קוזי), מגרש כדורעף חופים, אופני טרקים, ציוד ספורט מים וכו '. באזור האחו עם תשלומים ישירים.

הכל בשימוש מתמיד.

ניתן לנהל פרופיל אחר של פעילויות שירות (בית אבות; בית צוות; לבעלי חיים: מלון, גידול, אילוף; מרכז בילוי והדרכה; בית ציד; גסטרונומיה וכו ') או ייצור (חקלאות, ייעור או אחר, למשל נגרות וכו'). )
הסביבה המיידית של פארק הנוף סטוברובסקי מציעה הזדמנויות נהדרות לפעילויות אקולוגיות הנתמכות על ידי מספר תוכניות של האיחוד האירופי, שנעשה בהן שימוש.
לקומונת החדרים, בה נמצאת החווה והשטח החקלאי הסמוך, אין PPL מקומי.

מכירה אפשרית עם כל הציוד / מיטלטלין הממוקמים באתר הנופש, כמו גם בסיס לקוחות וחוזים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB