מכירה שלושה חדרי שינה, Wroclaw, Wrocław, פולין, Turniejowa

מכירה - Cod. 27233

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 128 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

דירת יוקרה למכירה, 4 חדרים, ורוצלב, מחוז: Krzyki, 1 100 000 PLN

רק בחברה שלנו! אני רוצה עצות למכירה דירת היוקרה, אזור: 128,13 מטרים squeer, באחוזת הדיור החדשה היוקרתית בשם "Zielona Etiuda" ("הירוק אטיוד") בוורוצלאב, מחוז Krzyki.

הדירה
יש נכס זה יתרונות הגדולים: חלל ענק, נוחות מלאה ויכולות יוצאות דופן של עיצוב פנים לתת ההזדמנות ליצור דירה נפלאה בהתאם לצרכים ולטעמים של בעל העתיד אישיים.

חדרים / תאים:
- סלון ענק עם דלתות המטבחון ויציאה למרפסת,
- 3 חדרי שינה,
- חדר אמבטיה עם השירותים, המקלחת ואמבטיה,
- שירותים נוספים,
- אוּלָם.

גובה חדרים: 2,90 מ '.

מרתף ומרפסת שייכת לדירה.

איכות גבוהה. מעל המטבחון יש יבוש מודרני. מיזוג אוויר בכל דירה. יש videophone זמין וניטור של אחוזת הבית, בריכה שחייה ורחוב.

תאים נפוצים במיוחד לשימוש עבור התושבים: חדר loundry וייבוש.

יש קנה בחלקו בעלות על בריכת שחייה. שתי חניות בחניון תת קרקעי (בסימון הנפרד בפנקס המשכנתאות; מקומות חנייה ובעלות של בריכת השחייה כלולות במחיר הדירה).

דיור
אחוזת הדיור "Zielona Etiuda" / "הירוק אטיוד" שייכת להשקעות בנדל"ן היוקרתיות ויוצאי הדופן ביותר בוורוצלאב בשנים האחרונות. בקרב התושבים "הירוק אטיוד" יש נציגים של העולם הפיננסי ועסקי, שני אזרחים פולנים, כמו גם זרים.

אחוזת הדיור "הירוק אטיוד" נפתחה בשנת 2010. יש לי בניינים מאחד עד ארבע קומות. אחוזת הדיור היא מאוד שקטה ובטוחה, זה סגור וערבת ביטחון 24 שעות ביממה ומעקב. החייזרים אינם מורשים בנכס זה (כניסת אורחים אפשרית רק בהסכמה של התושבים). בדירות יש מותקנים videophones, אשר יכול לשמש כניטור ולספק קישורים כדי ליצור קשר עם משרד ביטחון, צוות employeed באחוזת דיור, מצילים ומדריכים בבריכה וכו 'שכנים שקטים. מקום נפלא למנוחה, פרויקט התיישבות היטב הגה של אובייקטי נופש וספורט.

יש לי התושבים גישה לבריכת שחייה, חדר כושר, סאונה, מגרש משחקים ומתקנים אחרים ומרחבים לשימוש משותף. "הירוק אטיוד" הוא ידידותי ומתוחזק היטב מקום לחיים.

מיקום
אחוזת הדיור שייכת למחוז Krzyki, בשכונה של המטה של ​​המרכז ורוצלב פולין הרדיו והטלוויזיה, והוא ממוקם ברחוב השתתף הממוצע. גישה מצוינת למרכז העיר. תחבורה ציבורית יעילה - חשמלית לכיכר השוק לוקחת כ. 15 דקות. תקשורת מצוינת לBielany Wrocławskie ומקומות אחרים השייכים לעירייה בצמיחה הגדולה Kobierzyce (כ. 5-10 דקות ברכב). מאוד קרוב לכביש A4 ורוצלב הכביש המהיר העוקף (AOW או A8).

הנכס הוא אידיאלי למגורים או להשקעה השכרה רווחית. רכישת נכס נותנת סיכויים גדולים כהשקעת הון החיובית.

הצעה זמינה רק בנדל"ן WGN.

לDIRECTY נמכרים: הקונה אינו משלם עמלה! המוכר משלם את כל השכר של מתווך נדל"ן.

אני רוצה להזמין את כל הלקוחות המעוניינים להצגה.

מידע נכס הוכן על בסיס הדוחות ואינו מהווה הצעה כמשמעותו בחוק, הם למטרות אינפורמטיביות בלבד ועשויים להתעדכן, אנו ממליצים האימות האישית שלהם.

כל הטקסטים, ציורים, התמונות וכל ידיעות האחרות שפורסמו בדפים אלה כפופים לזכויות יוצרים. כל העתקה, הפצה, עיבוד והעברה של תוכן ללא רשות אלקטרוני אסור.
כל הזכויות שמורות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB