מכירה אחר (מסחרי), Sobótka, Dolnoslaskie, פולין, Sulistrowiczki, ul. Parkowa 3, 55-050, Sobótka

מכירה - Cod. 42987

  • טיפולוגיה: אחר (מסחרי)
  • אזור: 1245 m²
  • חדרים: 16
  • רצפה: 3

נכס "ZIELONE WZGÓRZE" מוכר ואהוד
במסיף ŚLĘŻA בשלזיה התחתונה (פולין)
בית הארחה מבשלת בירה מסעדה

מקום ייחודי
"Zielone Wzgórze" הוא מתקן תיירותי הממוקם במאסיף האגדי של הר Ślęża (מלטינית Silensi בשנת 1017, Sobótka בין השנים 1945‒1948, ובגרמנית Zobtenberg) בסוליסטרוביצקי, ברחוב Parkowa 3, בעירית Sobótka Lower Silensi. פּוֹלִין. גוש Ślęża הוא מקום של מנוחה, רגיעה ובילוי לא רק עבור תושבי ורוצלב ו-Świdnica אלא גם עבור תיירים מפולין, צ'כיה, גרמניה ומקומות אחרים באירופה.
אטרקציות תיירותיות
מסלולי טיול הררי ומסלולי אופניים, הרים, יערות, נחלים, מעיינות, מחצבות וחפירות סלעים, תצפיות, מאגר מים, אנדרטאות של התרבות הסלאבית (פסלים איקוניים וגדות אבן), ועוד ב:
www.zielonewzgorze-sulistrowiczki.com
www.sleza.sobotka.pl/gora-sleza
מתקן Zielone Wzgórze פועל ברציפות כבר 10 שנים. במהלך אותה תקופה, היא פיתחה את הידע המוכר שלה, שהוא חייב למטבח מקומי ויצירתי המבוסס על מוצרים מקומיים, מבשלת בירה ומקומות לינה מוקפים בירק וציפורים מזמרות. למסעדה יש שתי תעודות מוצר מקומיות של Ślężanie LAG.
מאפיינים טכניים של המקרקעין (שנת בנייה: 2012/2017)
שטח קרקע - 1245,90 מ"ר
שטח המבנים הכולל - 516 מ"ר
שטח הפנים של בניין 1 - 137 מ"ר
שטח הפנים של הבניין 2 - 222 מ"ר
שטח הפנים של בניין 3 – 157 מ"ר
בסביבה ניתן למצוא חניה לאורחים, מרפסת צפייה, טאבון פיצה, אח וגן קיץ ירוק ליד הנחל עם מקומות אכילה למשך כ. 120 אורחים, מעשנה ופרגולה.
באביב ובקיץ יש בסך הכל (גן + 3 חדרי מסעדה) 260 מקומות לאכול (140 בתוך הבניין). במתקן חימום מים חשמלי והסקה מרכזית (התקנה פוטו-וולטאית 9.4 קילוואט), קמין, מים, מערכת ביוב עירונית, חיבור לאינטרנט אלחוטי וגישה לכביש אספלט.
בניין מס' 1
הבניין ממוקם במדרון ובו שתי קומות: קומת הקרקע, בה נמצאים: מבשלת בירה, חדר שירות ושירותים. הבתים בקומת הקרקע: פרוזדור כניסה, א
חדר מסעדה עם אח, צינור המוביל לחדר המסעדה הבא בבניין מס'. 2, מטבח תעשייתי עם מתקני גיבוי, חדר הפסקה לצוות ומטבח.
בניין מס' 2
זה בניין בן 2 קומות. בקומת הקרקע ובקומה הראשונה יש חדרי מסעדה עם קמינים, כל אחד לכ-60 אורחים. החדרים מתחברים לבניין 1 ו-3.
בניין מס' 3
מדובר בבניין בן 3 קומות, המשמש כבית הארחה עם 9 חדרים עם שירותים. המספר המרבי של אנשים בבית ההארחה הוא 25. בבניין יש גרם מדרגות המחבר בין בניינים מס'. 2 ו-3, שירותים ציבוריים לאורחים ומתקנים טכניים (חדר דוודים וחדר חברתי).
שונה אבל ייחודי
הנכס נמצא באחד המקומות היפים בפולין - על המדרון הדרומי של מסיף Ślęża. זה עדיין מקום של טבע אמיתי עם הפרשי גבהים מרשימים וכרי דשא עדינים. המסעדה, המבשלה והגסטהאוס מאובזרים במלואם ויש להם את כל ההיתרים, האישורים וההקלות הנדרשים לניהול עסק. זאת ועוד, במקום פועל צוות עובדים מוסמך ומקצועי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB