מכירה חדר שינה אחד, Ladek Zdroj, Dolnoslaskie, פולין, ul. Powstancow Wielkopolskich

מכירה - Cod. 42731

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 37 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 3

מחפשים דירה קטנה באזור הררי שקט על גבול פולין-צ'כיה? מחפש מקום זול לחיות היום מהפנסיה שלך?

דירה מרכזית של 37 מ"ר עם גומחה מרפסת מובנית, ממוקמת בקומה השלישית של בלוק בן ארבע קומות ברחוב. Powstancow Wielkopolskich בעיר Ladek-Zdroj. 7 שנים לאחר שיפוץ כללי, בו הוחלפו חלונות ודלתות, אינסטלציה מעליות וחשמל מתוקנים. בשנת 2018 הותקנו במרפסת שלושה חלונות נפתחים ובכך שיפרו את המאפיינים התרמיים של הדירה והגדילו את השטח השימושי שלה מ-33 מ"ר ל-36 מ"ר (צבעים אדום וירוק בתכנית).

חזית הבניין לאחר מודרניזציה תרמית. הדירה שומרת על חום גם בחורפים הרריים קשים.
בשימוש מדי פעם על ידי אדם אחד. לכיבוד קל. הדירה מורכבת מ:
- מטבח
- חדרי רחצה עם שירותים
- חדר כניסה (אולם)
- חדר שינה
- סלון עם מרפסת
חלונות לכיוון דרום.
הדירה כוללת מרתף של 4 מ"ר.
הדירה נמכרת עם ריהוט ומוצרי חשמל ביתיים (כיריים גז, מקרר, מיקרוגל, מכונת כביסה וטלוויזיה) - כמו בתמונות. אפשרות לחיבור לטלוויזיה בכבלים ולאינטרנט.

הנכס מנוהל על ידי עמותת דיור קטנה.
דירות בלוק נבנתה בשנת 1981 ועברה מודרניזציה תרמית בשנת 2005. גרם המדרגות עבר שיפוץ בשנת 2016.

בעלות מלאה ופנקס מקרקעין.
שכר הדירה הנוכחי הוא 75 פאונד כאשר אדם אחד משתמש בדירה.
אם מופחתים סכומים חד פעמיים עבור הסקה מרכזית, מים והסקה, פינוי שפכים ופסולת עירונית, שכר הדירה הוא 55 פאונד. מקצי חום, מונים על שסתומי מים ומד גז הם אלחוטיים - הקולט קורא את התוצאות מבלי להיכנס לדירה.

מקומות חניה נמצאים מול הבלוק (צד צפון). לשיכון יש חניון פנימי מגודר עם שער כניסה ממנו, כך שלא תצטרכו לדאוג מחוסר מקום לרכב שלכם. יש גן ילדים ותיכון, ובסביבה הקרובה סניף דואר, כספומט, בית מרקחת, חנויות רבות - מבחינת לוגיסטיקה יומיומית זה נוחות גדולה.

Ladek-Zdroj היא עיירת ספא מנומנמת עם בריכות רבות, שירותי שיקום תרמי וידני וכו'. כאן אתה באמת יכול לשפר את בריאותך, כמו גם לנוח ולהטעין מצברים. לטיולי חורף יש מדרון סקי עם השכרת ציוד סקי ומסעדת דגים. מסלולי סקי קרוס קאנטרי מסומנים ומתוחזקים ביערות ההרים שמסביב. אתר הסקי צ'רנה גורה ממוקם במרחק של 13 ק"מ ברכב מ-Ladek-Zdroj. בעונת האביב והקיץ, לאדק מציעה פסטיבלי תרבות רבים, תערוכות חוצות וקונצרטים. מסעדת Stawy Biskupie תפנק אתכם בדגים טריים בדרך לגן הבוטני - "ארבורטום" הממוקם בעמק היער של מעיין סנט הדוויג. זהו מקום אידיאלי לימי הקיץ החמים, בהם יש מיקרו אקלים יוצא דופן, קריר ולח. מאות קילומטרים של מסלולי תיירים המתוחים על גבול פולין-צ'כיה יכאבו לך ברגליים.
אתה יכול ללכת להר סניזניק (1425 מ' מעל פני הים) ברגל (20-25 ק"מ מ-Ladek), ובדרך להירגע בבריכת השחייה הפתוחה ב-Stara Morawa או לבקר במערת הדובים ב-Kletno. באזור נמצאים סלעי טיפוס וחבלים רבים. לכן הדירה מהווה נקודת מוצא אידיאלית לאטרקציות רבות הן באזור והן בעמק קלודצקו, כמו גם לצ'כיה.

אם אתם מחפשים נכס להשקעה כדי להגן על החסכונות שלכם מפני אינפלציה, הגעתם למקום הנכון.
אם אתם משקיעים בנדל"ן להשכרה לטווח קצר, הדירה שווה את ההלוואה. עם זאת, אם אתה רוצה שתהיה לך פינה משלך בהרים, רק לעצמך, אז...

תרגיש חופשי ליצור איתי קשר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB