מכירה בית, Konstancin-Jeziorna, Mazowieckie, פולין, Lipowa

מכירה - Cod. 42217

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 314 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 0

מגורים חדשים שיהיו מוכנים השנה.

מכירה בשתי גרסאות:
1. מוכן לגימור עצמי - מצב מפתח, לא גמור.
2. דירה מוכנה לכניסה, אתם תקבעו ותקבלו את פרויקט גימור הפנים, אנו נרהט לפי טעמכם או נציע פתרונות משלנו. הפרויקט מוכן בנפרד.

OSIEDLE
האחוזה ייחודית, בעלת מראה מודרני שאין שני לו, מעוצבת כך שהמבנים משתלבים עם הצמחייה שמסביב, והזיגוג הפנורמי נותן רושם של שלמות וחיבור של הבית עם הגינה. יש לנו עוד כמה בתים לבחירה. בסך הכל יש תשעה בתים. מגודר כולו, עם ניטור 24 שעות, בקרת כניסה, כל בית עם וידאופון.

בַּיִת
לבית זה יש זיגוג ענק בגובה של כ-2.9 מ' וגובה החדרים בכל קומה. בקומה הראשונה, גובה החדרים גבוה עד 3.05 מ', קומת הביניים היא 3.17 מ', והקומה הראשונה היא 2.96 מ'. באולם בו נמצאות המדרגות, הגובה גבוה עד 6.5 מ'. האלגנטיות של הבית מתווספת על ידי חלונות גדולים ברמה גבוהה ומעקות זכוכית יפהפיות במרפסת. ישנם שבעה חדרים זמינים.
למגורים גינה משלו בשטח של 380 מ"ר והוא ממוקם על מגרש של 700 מ"ר.
הבתים מצוידים במערכת הבראה, חימום בגז וחימום מים תת רצפתי.

מקום
מיקום האחוזה ממש על גבול ורשה פירושו גישה מהירה לוורשה ובמקביל למרכז קונסטנצ'ין ולחלק מאתר הנופש. במרחק של 200 מ' יש לנו תחנת אוטובוס, והגישה ל-Ursynów, לתחנת המטרו Kabaty היא כ-15 דקות. היציאה מהעיר לכל הכיוונים מסופקת על ידי כביש הטבעת הדרומי של ורשה S2, קרוב מספיק כדי להיכנס אליה מהר ורחוק מספיק כדי שהרעש לא יפריע לתושבים. ברדיוס של קילומטר, יש לנו חנויות ושווקים רבים,

השכלה: סביב מבחר גדול של גני ילדים ציבוריים ופרטיים, בית ספר יסודי ברחוב Bielawska ופרטיים: American School of Warsaw, No Bell School., Canadian The International School, בית הספר היסודי הבריטי הבריטי, הגרמני ווילי ברנדט שול, אירופאי בינלאומי בית ספר, האקדמיה הבריטית הפולנית של ורשה, בית ספר יסודי לא ציבורי ורסוביה ובית הספר התיכון Akademeia.

במרחק של 3 ק"מ, יש לנו את פארק הספא בקונסטנצ'ין עם מגדלי סיום המלח, בתי הקפה המקסימים ומקומות ההליכה. קונסטנצן היא גם יערות רבים, קרבה לנהר הוויסלה, מקום לקונצרטים, פגישות ואווירת ספא. יחד עם זאת, בצד ורשה יש לנו גן בוטני בקרבת מקום, כמו גם בריכות שחייה, מגרשי טניס, אטרקציות רבות בספא אחרות.

אין בעיה עם רכישת הבית על ידי אנשים שאין להם אזרחות פולנית.

אנו נדאג לכל תהליך הרכישה.
אתה קונה ישירות מהמפתח - אין עמלה או מס PCC.

אנו מזמינים אותך לבקר במקום זה באופן אישי. נשמח להראות לכם גם בתים אחרים לבחירתכם בפרויקט זה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB