מכירה בית, Tarnów, Małopolskie, פולין, ul. Zaciszna

מכירה - Cod. 24942

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 350 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 1

הבית ממוקם בMościce - אזור יוקרתי של טרנוב, בסמוך למיזוג המתוכנן עם הכביש המהיר A4 ותחנת הרכבת (5 דקות הליכה). פינת לוט, מרובע, בשטח של 14 דונם. סביבה שקטה, שקטה, בטוחה וירוקה.
העלילה היא בית בן שתי קומות עם צללית דקה wielobryłowej ייחודי:
• מ"ר שטח בנוי 356,
• אזור המגורים 291mkw + 83 מ"ר שטח רצפה (המותאם למשרדו של רופא - לרפואת שיניים, עם היתרים, וקבלות פן) + מרתף של 150 מ"ר
 בבית יש חלונות גדולים המספקים חשיפה גדולה מדי אפילו מצוינת לאורך כל השנה. בחורף, כאשר מזג אוויר שמשי מאפשר לחימום נוסף היא כמות גדולה למדי של אור שמש נכנסת. בצד חורי צפון, פוליסטירן 15 סנטימטר docieplono הבית.
הבית תוכנן ומעוצב בזהירות ותשומת לב רבות לפרטים הקטנים ביותר. לא חלק מהעיצוב אינו מקרי, שכל הותאם לסגנון של הבית ועשויים מחומרים באיכות גבוהות על ידי שחקנים מוצקים. חומרי בית הגמר העיקריים אינם מוגבלים: חרס פולני (New גאלה), אפר עץ ועץ אלון, שיש, גרניט.
פריסה מתחשבת החדרים, בסגנון של חלל פתוח מאפשרת לך לשלב פונקציות ושטח רצפה, תוך שמירה על סוג של בית אינטימיות.
בקומת הקרקע יש מטבח מ 'גדול 30 מ"ר בשילוב עם פינת אוכל וסלון של 25 מ"ר.
 אורחים מתקבלים על ידי אולם גדול ומרווח בגובה של גג שטוח כמעט 6 מ'וקתדרלה משם תוכל לראות את כל בית החדרים. אולם, קטן, חמש מעלות מתחת למספקת גישה למטבח, לחדר הלבשה קטן, חדר אמבטיה תחתון, מרתף, כמו גם חדר של 15 מ"ר שיכול לשמש כספרייה או במשרד. יש גם גישה למוסך הממוקם במרכזה של צורת הבית.
ברמה של הכניסה הראשית הוא אזור מגורים ברמת פיצול של 60 מטרים רבועים מכוסים בגג גבוה, קתדרלה שטוחה. חלונות מרחבי כיוון של מזרח-מערב המשקיף על הצמחייה של הגן בחזית והחלק האחורי של הבית ליצור מצב רוח יוצאת דופן, ואת עמדתו של הצד הצפוני של הבית אינו מאפשרת לגוף להתחמם יתר על המידה הסלון במהלך יום הקיץ החם.
 מדרגות עץ עם מבנים יוצא דופן שנקראו. שלוחה מובילה לקומה השנייה שבו תוכל למצוא את הכניסה לחדר אמבטיה עם האמבטיה, שלושה חדרים לאחר כ. 16 מ"ר. כמו כן, הכניסה לחדר השינה מרווח עם חבילה ענקית פינה כ. 30 מ"ר (כלומר. סוויטת הורים). יש חדר שינה דלת לסיפון העץ דרך דלתות זזים בארבעה מגזרים ברוחב של 360 סנטימטר וגובה של 245 סנטימטר, הממוקם בשמש עולה. גארט הוא הכניסה לחדר המרכזי.
ישנן אפשרויות רבות להתאמת המרחב הביתי, לבעלים החדשים.

כל הבית כבר מצויד בתריסי גלילה חיצוניים. זה עושה את זה אפשרי, בין השאר להסדיר אור שמש מופרזת בתחזוקת הקיץ ובחורף של נוחות תרמית ולהפחית את עלויות חימום. מערכת Dryvit החיצונית בידוד, קלקר 12-15 סנטימטר עובי, שימשה לחומרי Baumit חזית.
באופן מלא מגודר עלילה בגדר מסוגננת. הבית פועל השביל מרוצף (Town קרסול ישן) נחמד, מפותל,. הגן ניטע כמה מאה סוגים שונים של עצי מחט ועצים נשירים.
 
קיר שכבת בנייה - K2 החיצוני לבנים, בתוך מקס החלול הקרמיקה וחולק ב -8 סנטימטרים קלקר, תקרות הקלד Fert
אשוח גג מסבך, סעיפי חוזק גבוהים, מכוסה באריחי קרמיקה חברת ROBEN גרמנית Achat מודל, את העיצוב של קורה התמיכה.
מסגרות מרווח חלון עץ אלון, צבע עץ סיסם למינציה, אבזרי Siegenia-Aubi, הטיה דלת מרפסת ושקופיות, משכו פנימה, הטיה חלונות פנימה פתיחה, חלונות תרמיים זיגוג כפולים, על חברת צהרים podaszu 4.
ריצוף - לוחות אפר מותקנים על קורות, מדרגות ומעקות עשויות אפר, מדרגות חיצוניות המובילות לרוחב הכניסה הראשי של 150 סנטימטר בטון מזוין עם נחיתה שבורה של כ 5 מ"ר לבושות אריחי קלינקר..
חימום תת רצפתי טמפרטורה נמוך, עשוי מצינורות נחושת, ביקוש לאנרגית תנור חימום של כ -30 כ"ס, אריחי קרמיקה בחדרי אמבטיה וגרניט 2 סנטימטרים עובי, תנור גז CO מותקן כעת.
 מערכת אספקת מים של צינורות נחושת מצופה הפצת תרמית של מים וביוב מתחת לרצפה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB