מכירה וילה, Krakow, Małopolskie, פולין, Trzebinia

מכירה - Cod. 29919

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 244 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 2

Lake Villa

וילה מפוארת במיקום כפרי ושקט בין קראקוב קטוביץ. יש בית חלומות מודרני מרוהט זה שטח של 244 מ"ר, והוא ממוקם על מגרש של 820 מ"ר.

נבנה ב בקומת קרקע יש אחרי את הדלת אולם כניסה גדולה, סלון מרווח עם אח נעים, רצפת פרקט מעץ אלון, חלונות אשר מגיעה לרצפה כדי לתת אפקט מרווח כמו דלתות הפטיו גם אל הגינה, שירותים, המטבח בהיי לחפות לבן עם מכשירי איכות (בישול אינדוקציה למשל), משרד (אשר גם יכול לשמש חדר שינה נוסף), וחדר רטוב מרווח נפרד עם דוד גז, מקום מכונת כביסה ומייבש וארונות רבים. הווילה כולה יש מערכת הסקה מרכזית.

המוסך מרווח להקל מקום לשתי מכוניות, נגישות גם דרך דלת המוסך-נשלט מרחוק וכן באמצעות האזור הרטוב.

הקומה הראשונה היא להיות להגיע אליה בגרם מדרגות עץ אלון פתוח. הנחיתה וחדר הטלביזיה הפתוחה יש את אותה רצפת פרקט מעץ האלון כמו בקומת הקרקע. שלושת חדרי השינה מצוידים שטיח באיכות טובה. בכל חדר, יש חלונות גדולים לכת עד שהדלתות התחתונות וצרפתית אל המרפסות. שני גם חדרי אמבטיה מאובזרים להשלים את התמונה לשלמות. בחדר ההורים יש חדר רחצה פרטי עם אמבטיה ושירותים. הארונות המבריקים הלבנים ללכת עד לתקרה. ארון ההליכה יפה ומציע הרבה מקום.

הווילה על גבעה ומצוידת מערכת אזעקה ואינטרקום. הדלתות והחלונות מוגן מפני פריצה. הגן ערוך בשני מישורים. בחלק התחתון הוא משטח עץ של כ -8 ידי 6 מטרים, אידיאלי עבור ארוחת בוקר ארוחה טובה, ארוחת צהריים טעימות או סועד נעים. לוילה אספקת מים מבחוץ.

הדרך אל וילה, היא כ -150 מטר ו סלולה לחלוטין. הגדר האלקטרונית של הפונקציות המתחמות בשלט רחוק. באותו הכביש עדיין ארבע וילות.

ממש על הרחוב הראשי לא עסוק הוא תחנת האוטובוס, כ -150 מטרים מן הווילה. כמה חנויות, כולל מעדנייה, Kaufland, לידל, מרכז קניות, חדר כושר ובריכת שחייה מקורה ממוקמים במרחק של כ שלושה קילומטרים. בית חולים הם במרחק קילומטר.

הוילה מוקפת צמחיה עבותה. צבאים פסיונים לשוטט בחופשיות. השקיעות מהמרפסות או מהגינה עוצרי נשימה מרהיבה. הפנורמה מספקת אגם גדול שבו כמה ספורט מים ניתן לעשות. סביבה זו מזמינה אתכם להירגע, הליכה, רכיבה על סוסים או רכיבה על אופניים. יש אפילו שבילי אופניים. קרקוב מציעה שפע של תרבות וארכיטקטורה ליהנות. יש קטוביץ כמה מרכזי קניות גדולים, ענף צומח ומסעדות טובות. זה יהיה קשה למצוא בבריטניה או בכל מקום אחר באירופה מסעדה יפנית אשר יכול לענות על הסטנדרטים

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB