מכירה מלון, Cracovia, Małopolskie, פולין, Paszkówka 37

מכירה - Cod. 24182

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 3000 m²
  • חדרים: 41
  • רצפה: 5

Paszkowka פאלאס ממוקם 30 קילומטר מהמרכז ההיסטורי של קרקוב, בכפר הקטן, המקסים Paszkówka. על שטח של דונם 4.5, יש שני מבנים היסטוריים מוקפים בסגנון האנגלי פרק עם סמטאותיה רומנטיות יותר מאשר טיליה ואשור 100 בן. לקבלת מידע נוסף על נדל"ן בwww.paszkowka.pl/opis

האטרקציה העיקרית של האנדרטה היא ארמון מפואר, שנבנה במאה התשע עשרה על ידי פליקס Księżarski בסגנון האנגלי ניאו גותי,. לאחר ההרס של מלחמת העולם השנייה והתקופה הקומוניסטית, הבניין שוחזר לחלוטין ומאז 1999 לפעילויות של מרכז מלון יוקרתי וכנס.
לארמון יש ארבע קומות: בקומת הקרקע, שתי קומות ועליית גג, שמהוות יותר מ אזור 2000m2. בקומת הקרקע יש אולם קבלה, קייטרינג מתקנים עם מטבח מאובזר, מסעדה עתיקה ל90 אורחים, ובר אנגלית עם מקום ל40 אורחים.
הקומה הראשונה מכילה ארבעה חדרים ומשתה - חדרים שיכולים להכיל עד 300 אורחים, 3 תאים ובעל דירה מודרני, עם שטח של 100m2. בקומה השנייה נמצאים 10 חדרי אירוח עם ריהוט מסוגנן. חלק מהעצים בסביבה טבעית הוא ממוקם בודד מרתף יין. בהתאם לסטנדרטים של האיחוד האירופי ארמון Paszkówce הוא מסווג כמלון ארבעה כוכבים.
המלון ממוקם פנים אל מול הארמון בבניין שנבנה במקור כאסם. לאחר חידושו הוא מתקני אירוח נוספים לארמון. בבניין יש שטח של 900 M2, 5 קומות, 27 חדרים ב3gwiazdek הסטנדרטי. בקומת הקרקע יש חדר כושר, סאונה ובסיס כלכלי. בחוץ, בזמן הבריכה החיצונית עם בריכה וג'קוזי מחוממים. ממש מעבר לברכה מרחיב את האזור הירוק של 1.5 דונם עם בריכת דגים ונוצר על האי. בריכה מגדירה את הגבול הדרומי של המתחם.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB