מכירה שני חדרי שינה, Kolberg, Zachodniopomorskie, פולין, Grzybowo, Spacerowa

מכירה - Cod. 33597

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 45 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

למכירה - דירת יוקרה עם מרפסת בשטח של 45 m2, הממוקם באחוזה בכפר חוף הים הבלטי של Grzybowo. זהו מקום נהדר להירגע יעד השקעה מצוין. הכניסה של המתחם נעשתה על ידי ושערים אוטומטיים. ים הבלטי באחוזה הוא ביטחון שעון ומערכת ניטור מקיפה. עבור כל בניין כולל אזור חניה מרווח. בנוסף, שם תמצאו מגרשי משחקים לילדים ושבילי הליכה עבור אנשים מבוגרים שרוצים למצוא שלווה. השיכון מותאם באופן מלא לאנשים עם מוגבלויות - מעליות, רמפות. בקרבת מקום נמצאת התשתית הדרושה: חנויות, gastrononoczno - שירות חולה, חוף מוגן (600 מטרים בקו ישר).

הדירה ממוקמת בקומה 1. יש לו antywłamaniowne דלת והוא סיים בפאר - הכין עבור הלקוח התובעני ביותר.

מסדרון מאוד מרווח ומואר. פרוש על הרצפה עם מזוגג אריחים גדולים. אחד הקירות מכוסים אבנים כי הם עוד מהחלק העליון של תאורת LED הדגיש. יש גם ארון בגדים מרווח מוסתרים כמראה, כך ויזואלית מרחיבה את הדירה החלל. באולם יש גם גלאי עשן ואזעקה יחיד מרכזי אשר מותקנת בדירה.

המטבח בשילוב עם סלון. מטבחים מוכנים הפיתוח כוללות, בין היתר, מדיח כלים ותנור חברות בוש, כיריים אינדוקציה Electrolux, ברדס אמיק"א. בנוסף, הדירה היא חדשה לגמרי, ואשר היא הערובה של מקרר ומקפיא סמסונג. אריחי הרצפה במטבח, מצד הסלון ממוקמים תוך השטיח המודרני. יש גם גלאי אזעקה לשלום של מופנה כלפי הדלתות. כמו כן, תוכל למצוא מסתובבת (360 מעלות) מושב קווי מתאר ספה פינתית. השלם כהשלמה טלוויזיה חדשה לגמרי (אחריות) פיליפס.

חדר השינה הוא גדול מאוד מיטה נוחה עם גב גבוה. זה על הקיר האחורי מסומן עם הלוגנים כך ששלום הופך רוח ייחודית. רצפות, פאנלים על הקיר יש גם טלוויזיה חדשה. בחדר השינה יש ארונות ענקים עבר.

חדר רחצה כדי לחסוך מקום מחובר לשירותים. השלם הוא מכוסה אריחים (שטיח רצפה של צלחות קטנות, הקירות מזוגגים גדול). כדי להדגיש את דירות היוקרה שם תוכל למצוא חן מותג ג'קוזי. חדר האמבטיה גם LED זרקורים.

לסיכום, בסוויטה כפי שאתה יכול לראות בתמונות היא השקעה נוספת מאוד. יש הרבה ציוד חדש, אשר נמצא עדיין תחת אחריות. יש לו אמצעי מיגון והוא ממוקם בתוך קהילה מגודרת.

כדי לנהל משא ומתן על מחיר סביר. ההצעה באה מהבעל - תוכל להימנע מתשלום עמלה. אני ממליץ לך לפנות אלינו ולראות את הנכס.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB